SlideShowHeader

lördag 20 augusti 2011

Back 2 work

Gokväll! Jag har just förflyttat mig från soffan till sängen och ska just sova. Har kollat lite film ikväll och bara chillat, som den latmask jag är.

Har varit på jobb idag också, kändes faktiskt riktigt bra! Skönt att vara tbx och träffa alla efter att inte varit där på 1,5 vecka.

Föresten så fyller min lillebror Anton 12 idag. Grattis lillen!

Jo och så lite hästsnack också då. Såg på Blidfaris hemsida att de har lagt till V5 och T7 som grenar på deras Höstkval 24 September. Funderar starkt på att anmäla mig! Det är ju så nära till Toftingebanan och har ju tävlat där en gång tidigare, 15 Augusti 2010. Skulle vara skitkul, men ska fundera lite till!

Gladurs tävling på Toftingebanan 15 Augusti 2010
B-final V5 om jag inte minns fel :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar