SlideShowHeader

söndag 29 april 2012

Vila I Frid Trulsa


Imorse fick jag veta att min fina Trullis har blivit överkörd.
Jag trodde aldrig att en katt skulle kunna betyda så mycket, eller att jag skulle gråta så mycket över en liten katt.

Det känns så overkligt att hon är borta. Igår låg hon under min säng och sov som vanligt. Jag saknar henne, hon var verkligen inte som någon annan katt. Livet är orättvist, hon blev inte ens 1 år..

Fina, älskade Trullis, jag hoppas du har det bra nu!
Jag vet inte vad som händer när man dör, men kanske vi ses en dag.





Några veckor sen

Vila i frid lillmorran, kommer inte glömma dig ♥

3 kommentarer:

  1. Nej va tråkigt :( <3

    SvaraRadera
  2. Lilla Trulsa...vilken tur hon hade ändå som blev utvald av er,och trots att hennes liv blev alldeles för kort,så hade hon ett lyckligt liv...

    SvaraRadera