SlideShowHeader

fredag 1 februari 2013

Äntligen fredag!

Blev en kortnatts sömn inatt.. Nu är det 4 av 5 prov skrivet.
Hade även teori med Malin idag vilket var kul! Vi gick igenom foderstaterna och sedan tittade vi på lite film från VM 2005. Pratade om lite vad man ska tänka på när man tävlar och tränar. Väldigt inspirerande! :)

Hemma var jag ut och red Máttur i det underbara vädret! Riktigt mysigt.
Sen lagade jag middag åt mig och Anton.
Har varit husmor i 2 dagar nu då mamma och pappa varit med Ugglis till veterinär i Åbo.
Stjärnkock som man låtsas vara lagade jag hemlagad potatismos och fiskpinnar igår med ett "helt okej" från potatismoshatande lillebrodern. Idag avancerade vi oss till tacos. 

Nu är jag forever alone och väntar på min pojkvän.
Imorgon ska jag rida och jobba, hejdå!

Lite inspiration, only 4 you, se, njut, rys:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar