SlideShowHeader

tisdag 5 februari 2013

Finally!

Äntligen, äntligen, äntligen är provperioden slut!
Skrev mitt sista prov idag, engelskan + engelska uppsatsen.
Provet kunde nog gärna ha fått gå bättre, men det är över nu iallafall.

Har sovit alldeles för lite inatt, vilket har resulterat i huvudvärken from hell.
Men nu ska jag sluta klaga :)

För om ett år har jag gått klart i lusse har har bara studentskrivningar kvar, wiii!
Det är snart sportlov, wiiii!
Nästa provperiod far jag till Teneriffa, wiiiiiiiiii!

Idag har jag även longerat Máttur, igår hade jag lektion i Ämnäs vilket jag har igen på fredag :)

Nu när provperioden är över utlovar jag dessutom lite bättre uppdatering här!

Puss, nu bjuder jag på lite diverse mobilbilder för att liva upp detta inlägg lite ;)

Världens sötaste Sambó, the one and only ♥


Eh, hej, här är jag i en egobild, hejdå
En av de mer normala (!) bilderna på mig och mina kära vän Juliet, de andra vågar jag inte visa er. 
Vår snygghet liksom spräcker datorskärmen på resten av de ännu mer seriösa bilderna :))
You can just imagine ;)

Nu slutar jag skriva innan detta inlägg helt spårar ur.
jag är trött och lovar bättre och mer seriös uppdatering i fortsättningen.

Pusshej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar