SlideShowHeader

lördag 9 februari 2013

"Fitspo"

Hej Fredag!
Skola 9.35-16.00
Ridlektion i Ämnäs 17.00-18.00
Máttur skötte sig fint, och några fler poletter föll på plats!
Nöjd men Máttur :)
Hem -> Middag
Gym
Bastu
Nu.


Tips från coachen:
Vräk inte i dig 2 tacos för att sedan direkt fara på gym och ge 100%
Detta i kombination med allt för lite sömn i 2 veckor.
Blanda även ner lite envishet i smeten.

Tänka jogga/springa lite, 1 km eller så..
Kände mig pigg och fräsch efter 1 km... så jag tänkte att 1 till skadar väll inte..
Efter 2 km kände jag att jag lika bra kunde springa 400 m till (eftersom konditionstestet brukar vara 2400m) allt kändes bra, hade ett friskt tempo, sprang på en av mina bättre tider, för visso hade jag håll, men annars kände jag mig inte utmattad och skulle absolut kunnat dra på lite mer på tempot (men eftersom jag inte sprungit på länge, är det bäst att börja i lite lagom tempo).

Allt kändes alltså bra medans... men efteråt....
den värsta illamående känslan på länge! Fy fan.
Kunde knappt stå upprätt utan att vilja spy.
Vilade ett tag tills det kändes bättre och sen körde jag olika övningar för mage resten av passet.

Men det känns att bodycombaten gett resultat vilket är roligt!

Nu har jag spagettiben. 
Tänker vara lite mainstream-bloggare och ladda upp lite "fitspo" bilder.
Bara för att jag kan.


 Bästa tjejerna vet vem vi tänker på här :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar