SlideShowHeader

måndag 18 februari 2013

Sportlov!

Äntligen är sportlovet här, en vecka ledigt är precis vad jag behöver för att vila upp mig :)
Har hunnit rida, varit med släkten på middag och träffat Jonte!
Känns skönt att inte ha så mycket planerat utan att mest ta saker och ting som de kommer.

I fredags efter skolan var jag på specialidrott till Ämnäs.
Det gick så fruktansvärt bra!
Började själv med honom från marken, volter, flytta undan, tölta lite.
Sedan hoppade jag upp, travade, galopperade och slutligen fick vi tag på innerbogen, fick honom jämnt böjd och töltade. Kändes fantastiskt, någon spärr släppte allt och han har nog aldrig känts så fin när bara jag ridit!
Bäst av allt, så var han mjuk och fin i munnen!
Känns verkligen som att vi är inne på rätt väg, känner mig fruktansvärt inspirerad och motiverad!

Hörs igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar