SlideShowHeader

söndag 10 februari 2013

Grattis Mamma!


Idag fyller världens bästa mamma år!
Därför får hon pryda dagens inlägg med en gammal bild ;)
Grattis ! :)

Det är inte bara min mors födelsedag utan också min namnsdag.
Den enda som i alla år alltid kommer ihåg den, är min mormor!
Därför fick jag en kaktus med små lila blommar på av henne, för hon vet att jag tycker om kaktusar.
Hon tyckte dessutom att kaktusen liknade lite på mig. Det stämmer nog, jag är lite taggig :)

Annars då? Jo sista bodycombat passet var idag, nästa vecka blir det bodyattack.
Jag har världens (jag vet att jag alltid brukar säga såhär... men den här gången är det extremt!!) träningsvärk... i höftböjarna/främre lårmusklerna (som säkert har något mer flashigt namn än vad jag vet). Jag kan inte ens stå rakt upp.. utan jag går som en 86 årig tant... eller vänta nu.. Det där med att gå var inte heller det lättaste.

Det var det jag hade att säga idag. 5 dagar sen är det sportlov. M.Å.S.T.E..S.T.Å..U.T.
Pussinussi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar