SlideShowHeader

onsdag 5 maj 2010

Bildbomb hos Tore

Tjenareee!
Idag har jag varit hos Tore och slirat lite, det var riktigt nice det ;)
Sen for jag och tog TBE sprutan oc hem och käkaa.

Nå berättar om dagen till bilderna.
Klicka på dem för att se dem bättre. :)
Luna var överlycklig

Den här bilden gillar jag starkt
Tove hade kameran på stugan, så hon tog fram hightech kameran :D
:D
Först körde Tove lite
Brumbrumm
Sen skulle jag försöka, efter några kärringstopp gick det frammåt :D
Hihi


Uuuh status
Runt, runt
Sen körde tore lite till och sen jag ;) Det vill säga att jag har kört 3 gånger i mitt liv haha, först i vintras med massor med snö med Älsklings moppo och det gick ju.. haha :D
Tore skrämmde fåglar


Luna
Tove
Och den här bilden gillar jag :)

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer:

  1. Nej usch så jag ser ut.
    Men kul vare att du kom : )

    SvaraRadera
  2. Nej,nej, du ser bra ut :)
    Jodå, kommer säkert snart igen och våldgästar :D

    SvaraRadera