SlideShowHeader

onsdag 19 maj 2010

Fransyskan

Hej!
Vi ska just fara till skolan efter Samantha, som ska bo här tills på söndag.
För er som inte vet har det med Commenius att göra. Vi avslutar ju det projketet nu så det är filmvisning på Alandica på fredag och nu idag kommer elever från Frankrike,Turkiet och Österrike.

Så, jaa. vet inte riktigt vad Samantha och jag ska göra idag men..

Annars idag har det varit ganska stressigt, när jag kom hem for pappa och jag till tranvik efter Sambó. Som har ont i sin rumpmuskel :(.
Sen kom Älskling och överrasakade mig och kom till tranvik, hihi :D
Du är världens bästa pojkvän :) ♥♥

Så sen kom han till mig och nu har jag just dammsugit och nu sticker jag.

Här får ni lite av bilderna från Paris när jag var dit November 2008.
Eiffeltornet
På floden seine
Notre Dame


Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar