SlideShowHeader

måndag 3 maj 2010

Bostadshusbrand-Strömavbrott-Nockad

Tja!
har varit en ganska händelserik måndag.
Har suttit och svurit sen jag kom hem över det jääävla strömavbrottet som varit.
Sen över att internet inte har funkat.
Men nu funkar deeet :D
Det har varit någon bostadsbrand i Kastelholm så det var varit strömavbrott här.
Så vi käkade på Wirrans.

Innan det var det skola, finskaprov på morronen det gick heeelt åt...
Sen gympa två sista timmarna, dock råkade Ken sparka mig i ansiktet
(Haha fan vad brutalt det lät då men)
Det var inte meningen, men ont gjorde det så nu har jag röd näsa och ögonbryn.

Annars idag så har jag skrivit en artikel till Álenskur tidningen.

Så nu ska jag väll snart ut och rida Sammipojken och sen får spikmattan komma till undsättning. hihi.

Blev lite ändrade planer i veckan också, sticker till Tove på onsdag och slirar lite och till Sverige troligtvis på fredag med mormor och mami, stek.

Jaja, nu ska jag skörde klart på farmville// Nolifer No.1

Byebyeee :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar