SlideShowHeader

söndag 16 maj 2010

Riejun

Hallå!
Det blev inget inlägg till igår nej, men Älskling och jag var så sjukt trötta så :).
Tänkte berätta lite mer om igår:

Vi försov oss, men pappa väckte oss som tur var sen bar det av till Eckerö linjen och iväg till Täby.
Där for vi och kollade på moppen och Älskling provkörde den.
Allt gick perfa och vi köpte den :).

Sen stack vi iväg till Arninge för att fördriva lite tid och sen till hamnen.

Hemma igen så putsade Älskling upp den lite, och sen testade vi den och mh:an.
Niiceniiice.

Sen for vi till stugan och satt där en stund och sen provade jag den lite.
Och det gick nog faktiskt ganska bra det.

Jag fick igång och iväg den och så kunde jag växla lite också (yeeey :D) och så fick jag ju till ochmed upp den i 40 km/h uuh ;). Sen lyckades jag med lite kärringstopp också, men det är fint det!

Här kommer bilderna. Fotomässigt så suger dom men ni ser ju hur den ser ut iaf :)

Byebyeee


Niiicenice :)


iiih, du är så fin Älskling :) ♥
Höh smygego

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer:

  1. Haha vad du är söt älskade syster. Du sitter på moppen som om det vore en häst :) Rak i ryggen, det är bra grejer det! Puss Alex

    SvaraRadera
  2. Hihi, hästkrafter ;).
    Puss!

    SvaraRadera