SlideShowHeader

fredag 7 maj 2010

Solnedgångs Bildbomb!

Hej!
I torsdags var det så fruktansvärt mysigt ljus ute, så kändes som om man vore dum om man inte gick ut och rastade kameran. sagt och gjort.
Blev en hel del bilder och jag är nöjd med dem allihopa, nästan.
Men en började jag verkligen gilla, ja ni lär märka vilken det är snart :)

Nu vill jag bara ha ett photoshop igen så skulle allt vara perfa!

Nå, här kommer bilderna, Enjoy!

Solnedgång
Solnedgång
Macro, we like it.
ser ni spindelnätet?
we, love it.
aaaaah här kom den, min absoluta nya favoritbild.
Åh, jag är så stolt över mig sjäv.
"We are not what you think we are,
We are golden, We are golden,
We are not what you think we are,
We are golden, We are golden"

Vitsippa
Vitsippa
Vitsippa
Vitsippor
Lite taggar
Våår
Vår
Vitsippor
Solnedgång
Solnedgång
Flugor borde bara få vara som den här,
smällda.
Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar