SlideShowHeader

tisdag 11 maj 2010

Orange, blev dagen.

eh, kvällen.

Satt och snackade med Tove och så sa hon att himmelen vad alldeles rosa/orange.
Så började klia lite i fotofingrarna och vips så var jag ute och rastade kameran.
Såhär blev det! Enjoy! :)










Ah, vad jag saknar photoshop!
Och jag känner tyvärr på mig att om det tänker vara fina kvällar hela sommaren..
Så kommer min kreativitet sjunka, om jag inte orkar gå längre än till hästhagen förstås.
Sugen på att fara ner till stugan och fota lite vatten nåndag. :)
Byebyeee


Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer:

  1. Super härliga bilder! I helgen ska vi till stugan, så då kan du ta kameran med :)

    SvaraRadera
  2. Om det är fint väder så :) annars känns det onödigt! och så skulle jag behöva ta stativet med, så jag kan ta lite snygga bilder med lång slutar tid.

    SvaraRadera