SlideShowHeader

fredag 28 maj 2010

Sista 300D bildbomen

Hej Hallå!
Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen, sorry!
Men den här veckan har det varit ganska fullt upp, är bl.a de sista proven nu och så har mormor fyllt år och så skulle Riejun hämtas från Älskling :).

Men nu har jag tid till det normala igen.

Idag skrev jag kemiprov och lämnade in musikportfolion.
Nästa vecka är det alltså:
Måndag: Finskaprov
Tisdag: Ledig hela dagen :D
Onsdag: Biologiprov och Kreativa portfolion.

Och sen ska ett geografi prov klämmas in någonstans också.

Men sen sinni, börjar det närma sig sommarlov!

By the way så hade jag min sista bildtimme i högstadietiden i onsdags :(.

Nejmen idag när jag kom hem så blev det direkt ut och leka med nya kameran, så laddade även ner de sista bilderna som jag tagit med min väl använda och älskade Canon EOS 300D.

Enjoy!

Vi var till Alexandra och hälsade på förra veckan.
Tore
Ebba och Abbe.
Sockersött.
Converse!
Snygg som alltid ;).
Schtekarn.

Abbe
Kråkan på Krokviksgränd.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar