SlideShowHeader

torsdag 28 juni 2012

Anmäld

Vet ni vad?
Idag har jag anmält mig och Máttur till våran första tävling tillsammans i Sverige.
Nämligen Blidfaris sommartävling, 18-19 Augusti.

Ska verkligen bli jättespännande att få komma till en ny bana med Máttur. Har själv tidigare tävlat på Toftinge med Sambó och tycker verkligen den är en bra anläggning!
Tävlar V5 och T7 och vem vet kanske är det en av de sista lätt klass starterna jag gör med honom?Årskurs 2:s mål i lusse med specialidrotten är att börja tävla öppen klass, vilket jag ser fram emot!

Iallafall ska Máttur snart få gå på en 3-veckors vila så han får samla krafter till hösten.

Over and out ;) (Är mitt i ett 5 dagars jobbpass, därför är bloggen lite tyst :)
Puss!

2 kommentarer:

  1. Va kul Elin! Jag och Fanny kanske också ska tävla där! :P Hehe! Kul!!! /Matilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vad roligt! Det hoppas jag att ni gör :)

      Radera