SlideShowHeader

tisdag 12 juni 2012

Prins i sommarpäls


Jag, Máttur och Mamma tog en promenad efter ridpasset ikväll.
Ridpasset gick för övrigt bra trots att lillkillen var lite lat :)

Ska snart gå och sova men som vanligt är jag inte trött ännu.. Ska upp tidigt imorgon, ska till veterinären med Grågge som nyser blod..

På onsdag ska jag på jobb igen och sen jobbar jag 4 dagar.

Ser förövrigt såå fram emot sommaren hittills planerade hästhändelser:

  • Clinic med Helene Blom, 17 Juni + kurs för Helene (17-18 juni) Kom med på clinicen: http://www.alenskur.com/upload/docs/HeleneBclinic.pdf (Gissa vem som gjort "reklam affischen" :) )
  • Lektion på travbanan med Máttur för Malin 20 Juni
  • Fara och titta på finska mästerskapen i Ypäjä 14-15 Juli
  • Fara och titta på nordiska mästerskapen i Eskilstuna 3-5 Augusti
Kaaaaaanske, kaaaaaanske blir det eventuellt kanske någon liten tävling för mig och Máttur.. vi får se :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar