SlideShowHeader

lördag 2 juni 2012

Latmask!

Usch, känner mig som världens lataste när regnet bara vräker ner ute och det är max 7 grader varmt.. Verkligen summerfeelings.. eller inte!
Skulle vara fint med ett stall och ridhus nu..
Hästarna går blöta ute och mumsar gräs och har det nog ganska bra, men de får nog stå idag. Men imorgon tänker jag rida oavsett väder, så det så.


Igår var iallafall toppen, trots regnet! Skolavslutning och sommarlov. Efter skolavslutningen for jag hem en sväng och latade mig i soffan innan jag återvända till stan och käkade god middag på Dinos tillsammans med 9 härliga tjejer från klassen. Riktigt roligt var det!

Kvällen spenderades i soffan med let's dance.
Efter middagen idag far jag till Desse och träffar tjejerna och sover antagligen där eller hos Jonte :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar