SlideShowHeader

fredag 8 juni 2012

Dygnsrytm

Har varit bosatt i "Lemparland" med mina fina vänner ett par dagar.
Vi har haft det skitbra, ätit, ätit, ätit, solat, badat bastu, doppat fötterna i isvattnet, spelat kubb, kikat på film, skrattat, skrattat och skrattat.
Trots detta känns det fantastiskt att vara hemma, med en egen bekväm säng och framförallt en toalett.
Min kamera är nog fullproppad med bilder, så kanske någon liten bild dyker upp på bloggen.. nångång ;)

En följd av denna stugvistelse är att dygnsrytmen är upp och ner. Men jag ska nog precis gå upp och tvinga mig att sova.

Idag värmde det lite extra i hjärtat när jag longerade Máttur. Det känns som det börjar växa ett band mellan oss starkare och starkare. Han lyssnade på varje liten signal som jag gav honom och svarade direkt, genast, bums. Så stolt.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket bredvid min sovande pojkvän. Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar