SlideShowHeader

fredag 15 juni 2012

fullt upp

Haha blev inte så mycket inlägg på bloggen som jag hade tänkt..
Har jobbat 3 dagar i rad nu och jobbar sista dagen imorgon, sen 4 dagar ledigt.
Imorgon efter jobbet ska jag in till travis och hjälpa till och fixa inför söndagens clinic med Helene Blom.
Ska dessutom rida kurs för Helene söndag morgon och på måndag. Ska bli skitkul! :)

Var ut och red Máttur idag efter jobbet. Han var fin! Ska snart planera in lite vila åt honom under sommaren så han orkar med en intensiv och lärorik höst med specialidrott! Han har ju varit igång sen jag köpte honom för att vi skulle lära känna varandra, men snart förtjänar han en skön vila.
Gissar på att det blir nått slutet på juli-början på augusti.
Är ju lite tävlingssugen på bl.a en tävling i Finland som har "lätt V1" och "lätt T1". Skulle vara lärorikt att prova rida ett öppenklass-program på tävling innan jag skriver ryttarlicens och går upp i öppen klass för att se hur det känns. Sen är jag lite sugen på Blidfaris tävling i slutet av Augusti..

Men jaaa, jag har verkligen inte bestämt något, bara lite tankar i huvudet :)

Nu sova natti!

Bilden by the way är från Helenes stall när jag var och provred förut när vi sökte häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar