SlideShowHeader

tisdag 22 juni 2010

Akupunktur


Idag var jag på akupunktur. Allt gick bra, sålänge hon stack nålarna på ryggen. Då kändes det inte ens. Men sen skulle hon sticka i någon migränpunkt på huvudet. Fyyyy helvet vad ont det gjorde och så blev jag alldeles illamående.
Sen fortsatte hon på höger vad, det gick bra, men sen på vänster vad jäääävlar vad ont det gjorde. Blev ännu mer illamående och kände mig spyfärdig. Muskeln hon stack i var tydligen jättespänd.
Hon tog iallafall bort alla nålar och så fick jag ligga och vila en stund och sen fortsatte vi med min träning.

Så akupunktur, nejtack. Åtminstone inte på huvudet och på höger vad, annars kändes det ju inte så.

Annars idag så har det varit ett sånt jääävla underbart varmt sommarväder, äntligen! 22 grader i solen och vindsilla, yes härligt!
Så tror ni kan räkna ut att jag har stekt min vita kropp.

Här är lite larv bilder, enjoy!



Ha det bäst, byebyeee.
Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer: