SlideShowHeader

måndag 7 juni 2010

One day left

Tjohej!
Nu är det bara avslutningen kvar då
och sen är det sommarlov!

Åh, vad jag har längtat efter det och vad det känns behövande, kommer bli sååå skönt. :)
Idag skulle vi vara i skolan och städa skåp till 11, men vi slutade tidigare, så var ner till mattsons med Älskling och Affe och efter det for jag till stan för att gravera Älsklings konfa-present.
Träffade Gisse och Hanna också, nice nice :).

Nu ikväll har jag ridit och städat lite, på onsdag far jag till travbanan och rider för Malin och i helgen tävlar jag, hoppas på att det går lika bra som det gick i Sverige :) .. men det återstå att se.

Nu tänkte jag vara snäll och bjuda på ännu en bildbomb:
"Körsbärsblommor"

Ni får ha det bäst, byebyeee






Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar