SlideShowHeader

måndag 21 juni 2010

Imse vimse spindel no.2


HallåHallå!
Idag känner jag mig riktigt frusen faktiskt, vill bara ligga och kura under täcket. Så tror minsann snart att jag ska ta en powernap.
Lite om dagen maybe jag borde berätta, vaknade tidigt (läs: klockan 9) för att sen fara till fysioterapin. Mormor körde mig.
I bilen (på tal om att Sambó var till tandläkare idag) så sa hon:
-Ojoj, så Sambó har varit till tandläkare? Borde inte Saeta fara till gynekolog då? Ja tiderna förändras.

Och nu byter vi samtalsämne och hoppar lite fram, för jag ska nämligen få akupunktur imorgon och på torsdag. Sen 3 ggr nästa vecka.
Hjälp! Någon som har provat, gör det ont?

Nå sen var jag duktig och klippte hela gräsmattan. Bli ingen ridning idag, för Sambó var så drogad efter tandläkaren, stackarn.

Ja nu är det dags för lite bilder innan min powernap.
Lite av alla bilder jag tog igår, enjoooy. Mer kommer imorgon och så vidare.

Ha det bäst. Byebyeee.
IIIH bör sägas att jag är livrädd för spindlar och när man fotar med macroobjektivet och de börjar röra sig mot en uuuääh.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar