SlideShowHeader

tisdag 8 juni 2010

Sommarlov!

Äntligen, Äntliiiiigen är det sommarlov!
IIIIIIIH :D
Ska bli så otroligt skönt att få bara ta det lugnt och inte behöva tänka på något, ja förutom gräsklippning då ;).

Känner på mig att sommaren 2010 kommer bli den bästa någonsin och en massa mysiga sommarkvälls solnedgångar med min fina Älskling :) ♥♥

Livet är underbart, right?

IIIIIIH, nummer två är för att jag fick 10 i bild (!!!!!) Hk(!!!!) och Kreativa :).
Supernöjd.

Nå vi kan ju ta dagen i detalj, för eh, skojs skull:
  • Vaknade, for till skolan
  • Avslutning och sen betyg
  • Till mormor och äta plättar :)
  • Tove kom hit en sväng :D
  • Städade lite
  • Var ut och red Sambó
Så, imorgon ska jag belöna mig själv med en lång sovmorgon, sen ska jag till travbanan, rida inför Malin och så kanske Älskling kommer på kvällen ♥

Så nu, gott folk, ha en super sommar.
Bild från 2009, tagen av mig med 300Dn.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar