SlideShowHeader

torsdag 17 juni 2010

Senaste dagarna

Godkväll mina glada bloggläsare.
Eftersom jag lovade ett inlägg till idag, så gör jag det nu 23.31 innan det hinner bli fredag.
Tänkte berätta lite om veckan för det som ville veta.
Måndag kväll till onsdag spenderades hos min underbara pojkvän ♥och i hans garage jag sysselsatte mig med att sandpappra någon rund sak till moppemotorn (Jo jag vet, jag är så jääävla bra på moppedelar ;) !!!) Medan han fixade på Morgans moppo. På onsdag fixade vi min moppe inför besiktningen imorron och sen fixade han på Morgans. Sen på kvällen såg vi typ på film och bara tog det lugnt, mys :) ♥
Idag vaknade jag klockan 10. (Hallåååå varför kan inte jag sova länge mera?)
Sen segade jag vid min dator och sen och sen och sen (jaja) så käkade jag, anton och pappa lunch på wirrans.
Efter det for jag och klippte mormors gräs och sen har jag bara varit lam och seg resten av dagen :).
Careface, right? :)
Imorgon ska vi besikta min moppe (så nu håller vi tummarna gott folk)
Sen tror jag Älskling skulle sussa här , myyyyspyyyysigt :D ♥

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar