SlideShowHeader

tisdag 1 juni 2010

Konfirmationen

Hejhej!
Idag är jag ledig :D WOHO!
Det vill säga, sovmorgon!

Just var Älskling ♥, Freddie och Jimmie hit och Älskling fixade lite på nån kåpa.

Om ett tag ska jag till Hammarland och rida inför Malin, det blir nice.

Sen så har jag det ju så trevligt att jag har 2 prov imorron, geografi och biologi.
nämen jippi .______.
Och så ska kreativa portfolion lämnas in.

Men Älskling lovade att komma över igen så det blir nice :) ♥

Nu kommer konfirmationsbilderna.
Tagna av pappa, syrran (www.dehaas.zmn.se)
och mig.

Syrran och Joppan kom till kyrkan och flöt verkligen in i mängden.
Utanför kyrkan efter konfirmationen.
Gruppbild.
Mamma och Älskling var roade.
Big smile
Mateo, snacka om glittrande ögon.
Jag
Johan
Hihi :)♥
Ser ut som att Mateo härmar mig och Jonte ;).

Glupsk som jag är, hugger jag in på tårtan.

Underbarast i världen. :)♥
Iiip, Älskar dig :) ♥
Såhär såg jag då ut + high heels
Okeeej, nu riktar vi blicken mot Älskling och dissar mitt ansiktsuttryck samt den kobenta benställningen.
Haha, bilden jag är mest nöjd över mig själv, men Älskling har ju ett ganska sött uttryck ;).
Jag älskar dig :) ♥
-Nej, jag äter inte på Älskling.
Däremot sa Joppan troligen något kul.
Hihi ♥
Sen var det Joppan och syrrans tur, jag agerade som fotograf.






Tittut




Haha


Sen föll hon för honom.

Hur man bestiger en moppe.
Jag lyckades!

Alla bilder tillhör mig och får endast kopieras av personerna i bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar