SlideShowHeader

fredag 11 juni 2010

It's raining men,halleluja.

Hallå!
Idag vakande jag bredvid Älskling av regnsmatter på plåttaket, mysigt! :) ♥
Har regnat hela dagen, så har blivit en mysig inne-chill dag!
Mycket trevligt, mycket trevligt.

Sen var Älskling till Freddie en stund så då tänkte jag blogga men, så upptäckte jag att blogspot har en ny malldesignsak :D Ih, så höll jag mig sysselsatt.
Tycker att bloggen blev mycket snyggare nu!
Men tyvärr kunde man inte ha någon egen bild som bakgrund (vad jag vet, någon som vet? Är inte så insatt ;)
Sen passade jag på att fixa en ny header till bloggen också, vad tycks?

Nu stack Älskling iväg en stund men han skulle kanske komma igen ikväll :) ♥ Annars kommer han och ser när jag tävlar imorgon.

Men nu ska jag hitta på något,
Byebyeee.

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på att man KAN ändra bakgrundsbild, men att man isåfall måste ändra det i själva html-koden. Bakgrundsbilderna brukar vara insatta som en länk i koden, dvs man borde kunna ladda upp en egen bild på nätet och sedan länka till den istället. Men jag har inte hunnit kolla på de nya designmallarna så jag är inte hundra :)

    SvaraRadera
  2. Okej, får väll ta och testa nåning sen :) Tack så mycket!

    SvaraRadera