SlideShowHeader

torsdag 10 juni 2010

Hästpyssel

Hej!
Idag började jag dagen med en skön sovmorgon, efter det lite frukost och sen ut i solen och steka lite (satsar på att åtminstone bli tomat iår!)
Efter det gick jag ut och gå med min lilla prinsessa, eh ja Saeta.
Sen stekte jag lite till och efter det ut och rida Sambó, sen smörja Sambó med Helosan, vilket innebar att när jag var klar med öronen, så hade Sambó och jag lika mycket Helosan på oss båda två.
Men det gör inget, för min heppa har varit duktig och inte fått något exem alls i manen ännu! Så all man, pannlugg och svans är kvar! :D

Sen matade jag dem och bar vatten.. och nu hamnade jag här :D

Så så fort mamma har kommit hem ska vi till mormor och käka och sen ikväll kommer Älskling hit och sussar hihi :) ♥

Jo by the way har jag fototorka, bara väntar på någon rolig idé på vad jag ska fota ska komma upp.
Men iof kommer ju Älskling hit ikväll så blir säkert några nice moppebilder :)
Tills dess får ni "njuta" av en gamal digital kamera bild :S på saeta sommaren då vi köpte henne.
(vilket var ett tag sen)

Nu kallar duschen, byebyeee.
Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar