SlideShowHeader

måndag 19 mars 2012

Det finns alltid en bra anledning..

..till att unna sig något gott!

Dagens anledningar till Ben & Jerry frossa är dessa:
  • Idag var den sista måndagen som jag går 8-4 utan håltimmar den här perioden. Likaså sista dagen jag har full dag utan hål 8-4 den här VÅRTERMINEN. Det är värt att fira.
  • Idag fick jag ut min första långa engelskahörförståelse och engelskauppsats. Och det var bättre reslutat än väntat. Det är också värt att fira.
  • Jag har massor med läxor och pluggande framför mig ikväll. Lite Ben & Jerry gör så att det blir värt att börja.
  • Nästa vecka börjar provperioden, vilket innebär mycket pluggande. Men med Ben & Jerry känns det lite lättare.
Måste säga att jag är bra på att övertala mig själv.
Nu ska jag vara duktig och börja plugga. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar