SlideShowHeader

tisdag 27 mars 2012

Inspirationsvåg!

Känner hur en inspirationsvåg sveper över mig. Tog ett avbrott från engelskapluggandet och såg på denna film! Eftersom Malin är i Sverige så hade jag ju till uppgift att se filmen + räkna lite foderstater i specialidrotten. Så nu är filmen sedd. Den var verkligen jättebra och fullproppad med massa nyttigheter!
Vill gå ut och rida och träna nuuuuu! ;)
Men istället måste jag nog sova nu.

Ska bli skönt när jag har skrivit engelska och finskaprovet den här veckan. Då hinner jag verkligen rida ordentligt, sen tror jag det blir ett biobesök med Älskling i helgen som lite avkoppling! Och efter provperioden och påsklovet blir det antagligen Stockholm med tjejorna, Härrrligt.

Puss Natti!



2 kommentarer:

  1. Visst är den super? 2:an är minst lika inspirerade, älskar verkligen båda filmerna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra! Får antagligen se 2:an i framtiden hoppas jag :D

      Radera