SlideShowHeader

lördag 3 mars 2012

Tävlingssugen!

Nu när våren börjar krypa fram och solen skiner så börjar tävlingssuget komma igång!
Ska tävla Máttur för första gången, kommer blir riktigt spännande eftersom han aldrig vad jag vet är tävlad.
Sen ska jag också tävla lite på Saeta! Har inte tävlat henne sen år 2008 och det har nog hänt mycket sen dess!
Sambó och jag hade ett rätt så intensivt tävlingsår förra året. Så i år blir det bara hemma på Åland tävlingar för honom :)

Jag har inte bestämt mig eller anmält mig till något ännu, men det här är vad jag planerar. Men som sagt inget är hugget i sten så allt kan ju ändras.

Eventuella tävlingar 2012:

21 April - Inofficiell Álenskurtävling, på Åland. Máttur och Saeta (tror jag)
26 Maj - Officiell Álenskurtävling, på Åland. Máttur och Sambó (Saeta? Kan bli lite mycket med 3 hästar..)
9-10 Juni - Stormur Vår lätt, Sverige. Máttur
18-19 Augusti - Blidfari Sommartävling, Sverige. Máttur
8 September - Officiell Álenskurtävling, Åland. Máttur, Sambó (saeta?)
ev. någon tävling i Sverige i Oktober.

De åländska tävlingarna kommer jag delta i, men de svenska är mer eventuella :)

Nu ska jag ut och rida i solen, Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar