SlideShowHeader

söndag 16 oktober 2011

Home Sweet Home

Trots att det var riktigt kul att vara ut och resa och provrida så är det så otroligt skönt att vara hemma igen! Idag har jag varit ut och ridit mina nallebjörnar! Sambó red jag i genom skogen, longerade löst i korallen och sen så red jag i korallen. Han lyssande jättefint på mig. Blev bättre och bättre ju längre jag red och galoppfattningarna var riktigt bra!

Pappa red på Saeta en liten stund innan jag tog henne. Red ut på åkern. Mest bara för att hon (och jag :D) tycker det är så härligt att sträcka ut och för att det är just muskler och kondition som hon behöver. Det gick jättebra och hon hade massor med energi! Trevligt värre :)

Nu har jag just gjort mina läxor (!) och ska snart gå och sova.

Är pirrig i hela kroppen. Vill veta nuuu hur det blir med Máttur. Nu nu nu. Det är jobbigt att inte veta. Det är spännande och jag vill att det ska bli rätt!

Nå, nu sängen, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar