SlideShowHeader

tisdag 11 oktober 2011

Imorgon bär det av!

Imorgon bär det av över till Sverige :)
Övernattar hos Helene och på torsdag morgon provrider jag lite hästar hos Helene :)
Efter det far vi till flyget och flyger ner till Malmö!
Sen är vi på Brösarpsgården på torsdagen och fredagen för att provrida Máttur :)
Sen fredagkväll far vi med flyget tillbaka och på lördagmorgon kommer vi hem igen :)

Ska bli så otroligt härligt! Ser verkligen fram emot det! Kanske är det min blivande drömhäst jag kommer träffa under de närmaste dagarna? Den tanken lockar alltid :)

Kommer att ha internet nere i Malmö där vi övernattar så kommer absolut uppdatera med bilder och hur det har gått, både med Helenes hästar och nere på Brösarp :)

Önska mig lycka till och håll tummarna för mig!

Puss och kram!

4 kommentarer: