SlideShowHeader

lördag 22 oktober 2011

Lite uppdatering

Hej Hej!
Älskling är här och vi ska nog just gå och sova.
Har haft fredagsmys och sett på idol och varit fruuuktansvärt nervös.
Pappa har nämligen pratat med Malin.

Men hon sade inte nej, utan att det är en häst som är som Sambó men mycket bättre. Men som jag måste jobba med hela tiden och inte sitta och åka. Hon sade också att hon inte kan säga exakt hur mycket kapacitet han har och det syntes att när jag inte riktigt visste hur jag skulle göra så blev han travaktig och att jag måste lära mig att driva. Men också att han är välutbildad och har en bra grund och lydig och lyssnar.

Men vi ska (eller mamma och pappa) fundera tills imorgon på saken så bestämmer vi väll oss då. (Gissa vem som kommer vara sömnlös inatt...)
Men jag söker ju en häst som jag ska utvecklas med. Det här är inte lätt inte, men nu är vi ju ett steg närmare iallafall :)

Ni får veta hur det blir sen, och jag med :)

Godnatt alla!

2 kommentarer:

  1. Jo, jag håller på att gå igenom alla från dag 2! :) Lägger upp dem på fb sen, om det är okej för dig?^^

    SvaraRadera
  2. Okej :) Jodå, det låter bra! :)

    SvaraRadera