SlideShowHeader

söndag 23 oktober 2011

Máttur

Hej!
Var inte så farligt att måsta jobba igår trots allt! Var hemma vid 1-tiden (tar ju ett tag att fara från Geta.. och så var jag och Sofia via Jannegården med lite grejor :)).
På måndag så ska jag dessutom på personalfest, blir nog säkert kul!

Igår meddelade vi Magnús att vi vill köpa Máttur! Gissa vem som är världens gladaste? :)
Men jag har inte riktigt förstått att det är sant ännu, det kommer jag nog inte göra förrän han är veterinärbesiktad och står i transporten påväg hem :)
Ska bli så otroligt roligt! :))))

Ikväll ska pappa prata med Magnús mer om hur och när vi hämtar hem honom och när han ska veterinärbesiktas. Men antagligen så far ner på torsdagen, dagen före hösteventet börjar på Brösarp och sen hem på Söndagen :) Alltså om 2-3 veckor!

Åh vad jag längtar! Han måste gå igenom veterinärbesiktningen!

2 kommentarer: