SlideShowHeader

söndag 5 februari 2012

Catering

Hej!
Klockan är skitmycket och jag kom just hem från kvällens catering. Var ÅCAs 90års jubileum på idrottsgården.
Ska just gå och lägga mig och sova som en snarkande prinsessa... men först måste jag varva ner lite. Blir att man stressar när all mat ska ut så fort som möjligt och sen all disk av borden osv. Men så är det!

Tidigare idag var det skoning, gick över åkern med hästarna och stod i mormors ladugård medans de blev skodda. Máttur skötte sig fiiint! På vägen hem frös mina fingrar ihjäl, nästan.

Utöver dethär har det inte hänt så mycket mer idag.

Skulle vara kul att fara till Älskling och rida på isen, som jag & Sambó och Pappa & Kyndill gjorde förra vintern! Får se om det blir nått av det!
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar