SlideShowHeader

söndag 26 februari 2012

Sista sportlovsdagen

Hatar att behöva inse att det är skola imorgon.
Att jag har varit förkyld hela sportlovet.
Att jag inte är pepparkaksbrun som de andra baren som varit ut och rest.
Att jag kommer behöva stiga upp skittidigt imorgon och inte kunna somna ikväll för att dygnet vridit liiite på sig.
Att jag inte fått gjort allt jag hade tänkt under sportlovet.
Och att jag har en Hälsa och idrott uppgift som ska vara inlämnad på tisdag som jag inte lagt blotta tanken på.. än.
Och ännu ett till och... jag har matteförhör imorgon. eh.

Däremot har sportlovet ändå varit riktigt bra, nästan lysande!
Jag har haft dubbellektion specialidrott med Malin.
Jag har trotsat min förkylning och ridit massor och hunnit lagt ner tid på hästarna.
Jag har varit på aromatisk massage och bio.
Jag har fyllt 3 & ett halvt år tillsammans med min pojkvän.
Jag har varit till Åbo och shoppat.

Nu har jag ätit pulver-chokladpudding och skrivit upp vårens bra händelser i min kalender, så som Helene kurser, påsklov och vårens tävlingar.

Om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag ridit Máttur och Sambó och masserat Sambó.
Nu finns det bara 4 saker till som behövs göras innan skolan börjar imorgon:
- Börja fixa hälsa & Idrotts saken.
- Läsa igenom mattereglerna.
- Städa rummet.
- Bada bastu.

Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar