SlideShowHeader

torsdag 9 februari 2012

Specialidrott m.m

Hej!
Sitter och ser på TV och har just badat bastu.
Idag var min sista skoldag denhär veckan!
Ska till Sverige och fira farfars 70-års dag imorgon och kommer hem på lördag kväll.
Sen är det Magnúskurs på söndag och måndag. Längtar :) Men måste erkänna att jag är lite nervös!

Idag var jag till frissan också, det här blev resultatet:
Bilden är lite mörk så den ger inte hårfärgen någon rättvisa.
Slingade ljusare och klippte mig och det var nog länge sen jag var såhär ljushårig!
Om ett tag kanske jag får tillbaka min naturliga hårfärg, börjar tröttna på det mörka. Men snedluggen blev alldeles för kort... :(

Ikväll kom Malin hit och vi diskuterade specialidrotten under våren.
I slutet av nästa vecka kommer jag ha specialidrott nästa gång eftersom det är Magnúskurs Sö-Må. Under våren kommer vi bl.a jobba med ledarskap, longering, markarbete, balans m.m
Malin skulle skicka ett mer utförligare schema för vad vi ska göra varje gång senare. Så ni får veta mer då :)

Nu sängen, bloggar från sverige imorgon och på lördag :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar