SlideShowHeader

söndag 12 februari 2012

Magnús Skúlason kurs

Hej Hej!
Dagen har varit riktigt bra! Magnúskurs hela dagen, sen bastu och tacos och nu ska jag kika lite film.

Red ett pass idag på kursen och det kändes riktigt bra!
Fick jobba en hel del från marken vilket var behövligt och Magnús red Máttur en stund. Han testade något kombinationsbett på Máttur och det funkade bra. Sen fick jag hoppa upp och fortsätta flytta honom som jag gjorde från marken och efter det lite tölt. Tölten kändes verkligen skitbra och flott!
Men fick vara ganska tuff och konsekvent mot honom, så har nog varit alldeles för snäll/mesig tidigare. Men det känns skönt att få veta vilka krav jag ska sätta på honom och hur tuff jag ska vara, samt hur jag ska göra! Så jag är riktigt nöjd, ser fram emot morgondagens två pass! :)

Jo, om någon råkar ha bilder från kursen, så skicka gärna!

Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar