SlideShowHeader

lördag 25 februari 2012

Sportlovs lördag

Hejsvejs!
Idag har varit en riktigt bra dag.
Jag har ridit Máttur och Sambó på åkern och det funkade prima, med båda.

Máttur som annars har stuckit med mig ute, lyssnade bra och stack inte en ändå gång.
Lite försökte han gå upp i tölt, men lyssnade när jag sa till honom :) Tölten kändes fin!

Sambó var på toppen humör. Vi busade i snöyran travade och galopperade, i tölten hade han så mycket energi att han inte riktigt visste hur han skulle sätta benen, men det flöt nog på fast han var lite taggad ;)
Efteråt frustade och frustade han!

Sen hoppade jag i duschen och for med mamma till stan och såg premiären på filmen War Horse. Mysigt med bio.

Nu har jag just käkat middag och väntar på att Älskling ska komma hit.
Då blir det film och Ben & Jerry's. MYS! :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar