SlideShowHeader

måndag 6 februari 2012

Team Blondin

Halloj! For ut och red på team blondinerna när jag kom hem, dvs Máttur och Saeta. Tänkte att Sambó kunde behöva lite mjukstart efter vintervilan, dessutom har jag inte ridit Saetis på en evighet.

Red Máttur först och det gick väll helt okej, han var pigg och ganska på!
Saeta som jag inte ridit på evigheter, var ganska hög i formen i traven och tölten. Dessutom var hon sjukt passtaktig i tölten. I traven jobbade jag med att hon skulle sänka sig lite men ändå inte tappa traven och det gick ganska bra. Tölten fokuserade jag på att hålla igång och försöka förbättra takten, det blev några korta bitar som tölten blev bättre i slutet :)

Nu har jag just käkat middag och ikväll ska jag inte göra någonting.
Åh de orden smakar bra!
Härligt att provperioden är över! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar