SlideShowHeader

fredag 17 augusti 2012

Back 2 School..

Sommarlovet tog mitt i allt slut och nu har jag redan varit två dagar i skolan. Usch.
Jag är så opepp.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och stå ut 5 perioder till. Man kan ju försöka se det från den ljusa sidan och tänka att jag bara har 8 perioder kvar av Ålands Lyceum.

Jag hatar att stiga upp tidigt, att åka buss, att plugga, bara att tänka på den där byggnaden.
Men jag hoppas det känns lite lättare om någon vecka. Det vet jag att det gör :)

Men det finns en sak jag ser fram emot och har gjort hela sommaren, nämligen att få ha specialidrott med Malin igen! :) Det är så kul!
Det är nämligen så att imorgon drar vi igång med Sambó! Kommer bli toppen :)

En annan positiv sak är att Máttur har blivit verkad och skodd på sin 'sjuka' hov! Han har ingen puls vilket betyder att det inte är någon infektion. Han är lite varm om hoven ännu, men såfort det försvinner får jag rida igen. Längtar!


Mer positivt.. är att det inte är länge kvar tills jag och syster sticker iväg på Lady Gaga konsert. Kommer bli GRYMT!

Positivt är också mitt schema för den här perioden! Jag har bl.a bara EN (1) lektion på fredagar, som dessutom börjar kl. 1!

Tillsist, det har varit amazing väder idag, efter skolan har jag legat i en solstol hela dagen på stugan. Underbart.

Pusshej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar