SlideShowHeader

söndag 19 augusti 2012

Duktig flicka!

Hej Bloggen!
Idag har jag och familjen varit och ätit min brors födelsedagsmiddag på Soltuna. Han fyller i och för sig först år imorgon, men iallafall.
Jag var sådär nyttig och tog kyckligfilé med sommarsallad och annanassalsa.
(Dock inte för nyttighetens skull, utan för att jag ääälskar kyckling.heh.)
Maten smakade iallafall riktigt bra.

Det ni däremot antagligen inte förväntade er, är att jag var till gymmet idag också. Det var ett bra tag sen sist och det har inte blivit speciellt mycket träning den här sommaren, förutom cykeln på jobb ibland (och den där enda gången jag var med Desse och Julia och tränade).

Det blev trots allt ett ganska kort gympass, man kan ju inte köra helt max första gången, då har man ju 0 motivation att fara dit igen sen.. iallafall jag.

Jag cyklade lite som uppvärmning.Sen sprang jag 2,4 km. Körde rejält på mina ickeexisterande magmuskler (magen må vara platt, men musklerna är inte så välarbetade den här sommaren hehe..) 
Sen lite rygg och armar. Stretch. 
Efter det hade ansiktet samma kulör som en tomat. Vackert värre.

Hemma väntade bastu. Skööönt!


Insett att jag borde börja läsa mer träningsbloggar. Så jag känner mig lat och faktiskt gör något sen, eftersom jag känner mig så lat. :P

Imorgon är det skola, fy. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar