SlideShowHeader

onsdag 15 augusti 2012

Personalmiddag & Sverigeshopping

Halloj!
Det har hänt en del de senaste dagarna.
På söndag kväll avslutade jag sommaren med mina arbetskollegor med middag på ÅSS.
Det var riktigt trevligt och god mat. 3-rätters är inte helt fel :)

I måndags var jag med världens bästa flickor till Sverige! Desse och Julia!
Det blev mycket shopping, skratt och flum.
Fika på ett litet myscafé.


Det blev lite shopping för min del.
- Läderjacka från Zara
- Vit,virkad tröja från Cubus
- 2 linnen från Gina Tricot, ett grått och ett vit/orange med urringad rygg
- Svarta jeans från Gina Tricot
-Trosor och nagellack från Gina
-Kuvertväska från Bikbok

Sen fick jag två bandeau av Desse och Julia i födelsedagspresent, tack! :)

Bussen påväg hem. Flumigast ever!
Desse och hennes busspassagerarkompisar som råååkade 'somna' på hennes axel :P

Blev en riktigt bra dag! tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar