SlideShowHeader

fredag 9 september 2011

Bridesmaids

Hej!
Sitter i skolans ena datasal och har ingen lärare. Efter det här har jag hål. Så skulle jag vetat om det här skulle jag kunnat haft sovmorgon och sovit 2 timmar till. Meeen sånt är livet.

Igår var jag och bästaste tjejarna och såg på Bridesmaids på bio. Det var riktigt mysigt och jag åt upp häften av mina popcorn innan filmen hade börjat! :D
Filmen var bra och riktigt rolig. Absolut värd att se!
Och vi måste göra om det igen!

Före jag for på bion så var jag ut och red Sambó i korallen. Kändes prima. Sen red jag ut och övade lite galoppfattningar,kändes mindre prima. Men äh det får gå som det går på ÅM. Det är bara en tävling, inte hela världen.

Idag efter skolan ska hästen min skos och sen kör vi honom till travbanan. Blir nog att öva lite på ovalen. Så är det ÅM imorgon. Håll tummarna för mig!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar