SlideShowHeader

tisdag 13 september 2011

Provridnings planer

Har massvis med spännande planer på gång just nu :)
I helgen är det skördemarknaden och på söndagen ska jag, Elin, Sandra och Jenny ha uppvisning på travbanan.

Helgen efter det har vi lite provridnings planer. Eventuellt blir det både på lördagen och söndagen och till två olika ställen. Åtminstone 2 av hästarna verkar superfina! Men jag berättar mer sen om hästarna om det blir bestämt att vi far till båda ställena. Men jag hoppas verkligen det :)

Eventuellt på höstlovet blir det en trip till södra Sverige på lite provridning. Men samma sak med det. Mer info om det blir bestämt :)

puss och kram

2 kommentarer:

  1. Ska bli superkul på söndag! ;D Mamma sa att de stod i tidningen nått med att islandshästar i "Topklass", hahaa jag och Calle kom ju näst sist typ på ÅM? Och fick inte högre poäng än 4,0! xD De är topklass de!;)
    Ska bli kul att få se hästarna du ska fara och provrida! :D

    SvaraRadera
  2. Såg det där med Toppklass tävlingshästar också.
    Jag bara "Ehhhhhh, toppklass, okeeeeej?" Haha :P
    Toppklass skulle jag ju inte kalla oss för men... Lätt klass är ju vad vi tävlar ;)
    Men jo, det ska bli riktigt kul i alla fall :)
    Kaaanske kommer upp en liten sneakpeak på provridningshästarna idag :)

    SvaraRadera