SlideShowHeader

onsdag 14 september 2011

Vill ha!

Imorse när jag vaknade hade jag en förjävlig migrän, så har varit hemma idag.
Känner mig fortfarande inte helt bra, men har hunnit plugga lite i varje fall.

Dagens vill ha är denna nyhet från Ástund:

Rundsytt huvudlag med diamanter i de isländska färgerna på pannbandet.
820 kr (....)
Nosgrimma med diamanter i de isländska färgerna.
820 kr (....!)

Brukar annars inte tycka om träns med en massa jox på. Men det här var både snyggt och stilrent tycker jag. Dessutom är rundsydda träns de absolut finaste enligt mig.
Men 820 kr för huvudlaget + 820 kr för en nosgrimma tycker jag att är liiiite väl..
Fast man kan ju annars köpa ett vanligt rundsytt huvudlag och sen den här nosgrimman eller huvudlaget och en vanlig nosgrimma.

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar