SlideShowHeader

lördag 5 november 2011

Duktiga heppor

Sitter vid köksbordet och myser med bästaste fettogrågge :D
Har just käkat mikrad tacos! Smakade braa!

Före det var jag ut och red båda hästarna.
Först Sambó (som alltid ;) )
Red genom skogen, longerade honom snabbt, sen lite markarbete och efter det så hoppade jag upp.
Jobbade en hel del i trav eftersom jag har haft fokus på tölten ganska länge nu. Jobbade med att lösgöra honom med hjälp av åttvolter och så.
Sen lite tölt och galopp också!

Efter det red jag Saeta. Genom skogen och sen på korallen. På korallen började jag med att jobba henne från marken. Hon är så duktig och lär sig så fort! Så det gick jättebra med markarbetet!

Sen hoppade jag upp och jobbade med att flytta bakdelen och göra framdelsvändningar. Sen mycket trav och tölt. Hon blev bättre ju längre jag red men det gäller att vara ganska tuff med henne så man verkligen får igenom det man vill :)

Ja det var det, bloggar mer ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar