SlideShowHeader

torsdag 17 november 2011

Omtumlande

Hejsvejs!
Har varit hemma och sovit idag. Mamma väckte mig nämligen vid 3 tiden inatt för hon, var så yr, mådde illa och spydde typ. Så vi rang till akuten och de sade att hon antagligen hade kristallsjukan. Eftersom pappa for till Vasa igår så fick mamma åka ambulans till sjukhuset.
Men tog ett bra tag innan ambulansen kom, när vi ringde så hade de ingen ambulans inne så vi fick stå i kö. 1,5 h senare kom den.

Så gick och la mig igen vid halv halv 6 tiden, men kunde inte somna. Sååå det blev inte mycket sömn alls inatt, så sov till 12 istället :)

Men nu är mamma hemma och hon mår mkt bättre, så det är ingen fara!
Har inte hunnit göra så mycket idag, gick på promenad med Máttur och gjorde även idag lite ledarskapsövningar! Han är så duktig!

Kvällen består nog mest av religionsplugg. Bläk.
Har rellaprovet imorgon, men belönar mig sen med att gå på bio med de bästa och se på Breaking dawn! JA :D

Juste, igår var jag ut och red sambó och Saeta också! De var superduktiga. Fick rida egenom Sambó men sen blev han riktigt bra! Saeta och jag var först lite oöverens med varanda från marken, mens en när jag hoppasde upp var hon ett riktigt krutpaket och dte var verkligen kul att jobba med henne. Använde mig av hur Diddi visade på hans clinic och det funkade verkligen superbra! Ho töltade i ett bra tempo och takten var bitvis bättre. traven var riktigt bra och galoppfattningarna kändes super!

Jag och Máttur gick på skogspromenad och sen gjorde vi ledarskapsövningar. Läste genom mina anteckningar från specidrotten med Malin och det var verkligen till stor hjälp för att veta hur jag ska göra!

Den som har orkat läsa ända hit, kan ta en chokladbit som belöning eller nått.
Nu ska jag iallafall plugga, pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar