SlideShowHeader

onsdag 16 november 2011

Halt!

Blev inget bloggande igår tyvärr.
Skolan var helt ok, hade cirkelträning på gympan och lovar att det känns i musklerna idag... Men det är bra! Då har man gjort något! :)

Efter skolan gick jag ut på skogspromenad på Máttur och sen gjorde vi några basic övningar i korallen. Stanna,backa, flytta bakdel och sen fick han springa lite. Han var så duktig och han är sååå fin. Förstår inte att han är bara min nu.

Sen resten av kvällen pluggade jag lite, såg på film och på House.

Idag börjar jag 09.35 och kom just till skolan. Var verkligen halt påvägen hit. Bilen framför bussen halkade från sida till sida och efter chipsen stod polisbilen vid en "platt" gul bmw. Usch inte kul.

Så snart kommer det nog snö och blir vinter. Inte kul med kyla, men ska bli rätt skönt om det blir lite ljusare och så man kan ta bort eksemtäckena. Máttur får ha eksemtäcke på nu, så han inte börjar klia när det är miljöombyte och allt är nytt för honom.

Jo föresten slutar jag 12.45 idag, chiiiiill!
Så efter skolan är planerna: Skogspromenad med Máttur och mera övningar i korallen för att fastställa ledarskap och sånt.
Sen rida Sambó och Saeta!

Sen ikväll måste måste MÅSTE jag plugga på religionen..

Det var nog det mesta, Ska försöka lägga in lite bilder från hösteventet också!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar