SlideShowHeader

söndag 27 november 2011

Ihopsläppet

Här kommer lite bilder från ihopsläppet av hästarna.
Först släppte vi in Sambó med Máttur och så fick de gå ca. 1h tillsammans innan vi släppte dit Saeta.

Jag vill också följa med! :(

Lämna mig inte här matte :(
Söt!
Tänker inte gå och hälsa på Máttur
Vill inte!
(Tog av honom exemtäcket så han ser lite ruffsig och puffsig ut)
Vågar inte gå och hälsa på Sambó
Eller vänta nu? Är han i min hage :D Kompiiis!
Jaja, matte jag går väll då.
Jaaaa :D
Kompis,kompis,kompis!
Där kommer det en till :D
Lukta lite och skrika lite
Finaste kompisarna
Vill också vara fux :(
Team Blondinerna
Finaste blondinerna :))
Finns ju ingen mat på Oland.
Heeeeeej matte (a)
Min häst är nog världens vackraste.

(Nej vi ska inte förmänskliga våra djur.. men ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar